ПОСЛЕДЊИ РАДОВИ
ПОСЛЕДЊИ РАДОВИ

Власник сте мале фирме. Имате клијенте и публику која прати Ваш посао. Када ујутру отворите врата од канцеларије телефон ће зазвонити, примићете e-mail, неко ће покуцати на врата… једном ријечју послујете. Временом Ваша ће фирма прерасти у средњу, па у велику али када се то деси, да ли ћете бити у стању одржати исти ниво личног контакта са купцима као када сте били мала фирма?

 

Велике фирме готово да немају лични контакт са својим купцима. Оне ријетке које то имају се стварно истичу и радо причамо о њима. Уколико спадате у групу малих фирми велике су шансе да лично познајете велики број својих клијената (ако не све), да познајете њихове жеље и пословне потребе. Ово је предност коју многе велике фирме немају јер им је једноставно прекомпликовано да одрже лични контакт са све већом базом клијената  и пословних парнера. У овом посту ћу покушати да Вам приближим важност одржавања личног контакта са својим купцима кроз e-mail кампање.

 

Социјалне мреже

 

Посједујете страницу на Facebook-у, Twitter-у, и другим социјалним мрежама, из дана у дан прикупљате све већи број пратиоца, комуницирате с њима кроз наведене социјалне мреже, али на крају дана ти контакти заправо нису Ваши лични контакти – Ви их у неку руку изнајмљујете. Уложићете дане, мјесеце, године како бисте направили што већи fanbase али шта ако једнога дана нека од наведених социјалних мрежа одлучи да Вам наплати комуникацију са клијентима које сте тако напорно прикупљали? Враћате се на почетак… С друге стране, уколико градите e-mail листу увијек ћете имати могућност да контролишете услове комуникације са својим клијентима.

 

Размишљајте овако. Посјетилац који Вам је добровољно дао своју e-mail адресу је сигурно потенцијални купац Ваших роба и/или услуга. Њега занима то што радите и практично жели да се боље упозна са Вашим пословањем. На овај начин градите још приснији однос са својим клијентима и сигурни сте да оно што имате да понудите заиста занима тог клијента.

 

Како да повећате своју e-mail листу?

 

Омогућите клијентима да Вам на једноставан начин оставе своју e-mail адресу на мјестима гдје се они срећу са Вашим пословањем.

 

1. Начин - online

 

Поставите sign-up форме на видљиво мјесто на својој веб страници. Такође, добро би било да подсјетите своје пратиоце на социјалним мрежама да могу оставити e-mail адресу путем форме на веб страници уколико желе да примају обавјештења везана за Ваше пословање.

 

2. Начин – offline

 

У радњи – одштампајте приступницу како би клијенти који посјећују Вашу радњу могли попунити исту, а самим тим и почели примати промотивне понуде које сте им спремили.

 

Савјет:

Уколико сте на сајму или неком догађају на којем промовишете своје пословање, понесите таблет рачунар и увијек имајте спремну форму за пријаву на Вашу e-mail листу. Ово је згодан начин прикупљања e-mail адреса од потенцијалних клијената јер не морају физички попуњавати приступницу у штампаној форми.

 

Савјет за крај...

 

Имајте на уму једну ствар. Клијент који Вам остави своју e-mail адресу, позвао Вас је у приватност свога Inbox-а, “мјеста” које најчешће посјећује и користи за личну комуникацију. Он жели да чује шта му имате понудити, али немојте ово злоупотријебити и затрпавати га са промотивним понудама сваки дан јер ће Вас врло брзо означити као spam и одјавиће се са Ваше e-mail листе. Оне исте листе коју сте толико дуго прикупљали…

 

Желио бих чути Ваше мишљење на ову тему. Оставите свој коментар испод овог текста.

Додај коментар


Сигурносни код
Освежи

Власник сте мале фирме. Имате клијенте и публику која прати Ваш посао. Када ујутру отворите врата од канцеларије телефон ће зазвонити, примићете e-mail, неко ће покуцати на врата… једном ријечју послујете. Временом Ваша ће фирма прерасти у средњу, па у велику али када се то деси, да ли ћете бити у стању одржати исти ниво личног контакта са купцима као када сте били мала фирма?

 

Велике фирме готово да немају лични контакт са својим купцима. Оне ријетке које то имају се стварно истичу и радо причамо о њима. Уколико спадате у групу малих фирми велике су шансе да лично познајете велики број својих клијената (ако не све), да познајете њихове жеље и пословне потребе. Ово је предност коју многе велике фирме немају јер им је једноставно прекомпликовано да одрже лични контакт са све већом базом клијената  и пословних парнера. У овом посту ћу покушати да Вам приближим важност одржавања личног контакта са својим купцима кроз e-mail кампање.

 

Социјалне мреже

 

Посједујете страницу на Facebook-у, Twitter-у, и другим социјалним мрежама, из дана у дан прикупљате све већи број пратиоца, комуницирате с њима кроз наведене социјалне мреже, али на крају дана ти контакти заправо нису Ваши лични контакти – Ви их у неку руку изнајмљујете. Уложићете дане, мјесеце, године како бисте направили што већи fanbase али шта ако једнога дана нека од наведених социјалних мрежа одлучи да Вам наплати комуникацију са клијентима које сте тако напорно прикупљали? Враћате се на почетак… С друге стране, уколико градите e-mail листу увијек ћете имати могућност да контролишете услове комуникације са својим клијентима.

 

Размишљајте овако. Посјетилац који Вам је добровољно дао своју e-mail адресу је сигурно потенцијални купац Ваших роба и/или услуга. Њега занима то што радите и практично жели да се боље упозна са Вашим пословањем. На овај начин градите још приснији однос са својим клијентима и сигурни сте да оно што имате да понудите заиста занима тог клијента.

 

Како да повећате своју e-mail листу?

 

Омогућите клијентима да Вам на једноставан начин оставе своју e-mail адресу на мјестима гдје се они срећу са Вашим пословањем.

 

1. Начин - online

 

Поставите sign-up форме на видљиво мјесто на својој веб страници. Такође, добро би било да подсјетите своје пратиоце на социјалним мрежама да могу оставити e-mail адресу путем форме на веб страници уколико желе да примају обавјештења везана за Ваше пословање.

 

2. Начин – offline

 

У радњи – одштампајте приступницу како би клијенти који посјећују Вашу радњу могли попунити исту, а самим тим и почели примати промотивне понуде које сте им спремили.

 

Савјет:

Уколико сте на сајму или неком догађају на којем промовишете своје пословање, понесите таблет рачунар и увијек имајте спремну форму за пријаву на Вашу e-mail листу. Ово је згодан начин прикупљања e-mail адреса од потенцијалних клијената јер не морају физички попуњавати приступницу у штампаној форми.

 

Савјет за крај...

 

Имајте на уму једну ствар. Клијент који Вам остави своју e-mail адресу, позвао Вас је у приватност свога Inbox-а, “мјеста” које најчешће посјећује и користи за личну комуникацију. Он жели да чује шта му имате понудити, али немојте ово злоупотријебити и затрпавати га са промотивним понудама сваки дан јер ће Вас врло брзо означити као spam и одјавиће се са Ваше e-mail листе. Оне исте листе коју сте толико дуго прикупљали…

 

Желио бих чути Ваше мишљење на ову тему. Оставите свој коментар испод овог текста.

Додај коментар


Сигурносни код
Освежи

Издвојене услуге

  • Израда комплетних веб рјешења
  • Промоција на социјалним мрежама
  • Савјетовање и едукација
  • Изнајмљивање хостинг простора
  • Закуп интернет домена

Блог

Google је блокирао Вашу веб страницу?

Посједујете рачунар и повезани сте на интернет. Велика је шанса да Вам се барем једном догодило да Вам се рачунар инфицирао компјутерским вирусом. И поред свих мјера предострожности (ажуран оперативни систем, ажуран антивирусни софтвер…) вируси се једноставно догоде. Исто је и са Вашом веб страницом.

Joomla 3.4.7 је досупна за надоградњу

Ново сигурносно издање популарног CMS система доступно је за преузимање од синоћ 21.12.2015. године. Ради се о сигурносном издању које је намјењено 3.x серији система и сви корисници се савјетују да у што краћем року ураде надоградњу.

Зашто је малим фирмама битно да имају e-mail листу?

Власник сте мале фирме. Имате клијенте и публику која прати Ваш посао. Када ујутру отворите врата од канцеларије телефон ће зазвонити, примићете e-mail, неко ће покуцати на врата… једном ријечју послујете. Временом Ваша ће фирма прерасти у средњу, па у велику али када се то деси, да ли ћете бити у стању одржати исти ниво личног контакта са купцима као када сте били мала фирма?

Да ли сте невидљиви?

Било да се бавите продајом украсног биља или имате, индустријски развијену производњу увијек има неко ко је тик испред вас или вас у стопу прати. Данас је, чини се, више него икад важно бити успјешан у продаји јер је конкуренција заиста немилосрдна.

WordPress или Joomla? Шта одабрати?

Ако бисте нас питали које је то питање број један које нам наши клијенти постављају, сигурно бисмо издвојили ово као одговор – Да ли да одаберем WordPress или Joomla CMS систем за свој веб сајт? Данас ћемо покушати да вам одговоримо на то питање.

Рекли су о нама

Са агенциом БЛМЕДИА сарађујемо већ 4 године и без лажне скромности можемо потврдити да је БЛМЕДИА најсусретљивија агенција у БиХ, посвећена унапређењу својих пословних циљева као и односа с клијентом. БЛМЕДИА је пословни партнер каквог само можете пожељети.

Драшко Шипрагић
Creative director | RE:Design, Бања Лука

Пријава на е-билтен

Пријавите се на нашу email листу и примајте корисне

савјете и ауторске текстове наших стручњака.